Service og vedlikehold

Hva er inkludert dersom jeg har service hos Hi Lease?

Dersom du har service og vedlikehold gjennom Hi Lease er du alltid garantert at alle kostnader vedrørende service og vedlikehold er inkludert. I tillegg har vi for sikkerhets skyld lagt inn reparasjoner som følge av normal slitasje. Dette innebærer at ditt selskap ikke har noen risiko vedrørende servicekostnader.

Leiebil

Har jeg leiebil inkludert ved service?

Hvis du har leiebil inkludert i din månedsleie, dekker Hi Lease leiebil i en dag/ opptil kr 600,- Dersom du skal ha utført en større reparasjon er det forsikringsselskapet ditt som står for leiebil mens bilen din er på verksted, som regel i opptil 15 dager.

Min nye bil er forsinket - hvor kan jeg få tak i leiebil?

Vi har gode avtaler med Avis, Europcar og Hertz.

Drivstoffkort

Hvordan får jeg tak i drivstoffkortet mitt?

Kortet leveres sammen med ny bil hvis dette er bestilt ved bestilling av bilen.

Hvordan bestiller jeg ny PIN-kode til mitt drivstoffkort?

Dette kan du gjøre ved å kontakte kundeservice, enten på mail kundeservice@leasebil.no eller på tlf.: 94 13 17 38

Hvor bestiller jeg nytt drivstoffkort?

Det bestiller du direkte fra oss, enten på mail kundeservice@leasebil.no, eller på tlf.: 94 13 17 38

Hvordan sperrer jeg drivstoffkortet mitt?

Dersom du har behov for å sperre ditt drivstoffkort kan dette gjøres ved å kontakte kundeservice, på tlf.: 94 13 17 38 eller direkte til drivstoffselskapet:

  • • Circle K (+47) 22 96 24 00
  • • Esso (+47) 21 01 53 65
  • • Shell (+47) 22 66 57 00
  • • YX (+47) 23 20 46 90

Bomring

Hvordan får jeg tak i bombrikken?

Dersom du eller selskapet du jobber for har bombrikkeadministrasjon gjennom Hi Lease, kan du bestille bombrikke via mail til kundeservice@leasebil.no

Hvor finner jeg bombrikken min?

Bombrikke utleveres sammen med ny bil dersom du eller selskapet du jobber for har bombrikkeadministrasjon gjennom Hi Lease.

Hvorfor lyser det hvitt når jeg passerer bomringen?

Det er utstedt en faktura som ikke er forfalt. Lyser det verken grønt eller hvitt, ta kontakt med kundeservice kundeservice@leasebil.no.

Dekk og dekkhotell

Hvor skal jeg skifte dekk?

Hi Lease har avtaler med noen av de største dekkjedene i Norge. Bruk disse på alle former for dekkrelatert tjenester.

  • • Dekkmann 815 00 540 www.dekkmann.no
  • • Dekk1 03355 www.dekk1.no
  • • Dekkpartner 67 12 08 16 www.dekkpartner.no
  • • Vianor 815 60 815 www.vianor.no
  • • First Stop 23 14 36 00 www.firstop.no
  • • Dekkteam 800 33 558 www.dekkteam.no


Dersom du trenger nye dekk – ta kontakt med en av dekkleverandørene som igjen tar kontakt med teknisk avdeling hos oss.
I en standard leasingavtale er det inkludert ett sett sommerdekk og ett sett vinterdekk.

EasyPark

Vi samarbeider med EasyPark hvor vi samler parkeringskostnader sammen med andre bilrelaterte kostnader. Les mer om samarbeidet her.

Tilbake